Môžem vrátiť zakúpený tovar?
Čo robiť, ak ste si kúpili niečo čo je funkčné, ale nevyhovuje vám to, teda nejde o reklamáciu, alebo ste si to jednoducho rozmysleli?
Pravidlá vrátenia pre firemných zákazníkov (nákup na IČO):
-
Zákazník nakupujúci na IČO nemá zo zákona právo na automatickú výmenu či vrátenie tovaru.
-
Peniaze nevraciame, je však možné si vybrať iný/é produkt/y v celkovej cene rovnakej alebo vyššej a doplatiť rozdiel a alebo váš tovar odkúpime naspäť za cenu zníženú o manipulačný poplatok vo výške 15-40% z predajnej ceny. Paušálne percento zahŕňa naše náklady spojené s administratívou, manipuláciou a vrátením vráteného tovaru do predajného stavu. Pričom zakúpený tovar je možné vrátiť najneskôr do 3 mesiacov od dátumu výdaja, nové v neporušenom obale a kryté ochrannou fóliou (platí pre nerezový tovar, ktorý je touto fóliou vybavené od výrobcu)
-
O výmenu tovaru možno však požiadať písomne a to vyplnením online reklamačného formulára.
-
Okamžitá výmena je možná len pri tovare s označením "Skladom - expedujeme hneď". Výmena ostatného tovaru bude individuálne posúdená podľa toho, či bol tovar objednaný na zákazku, v akom množstve, o aký druh tovaru sa jedná atď.
-
Vrátený tovar musí byť nepoužitý a kompletný.
-
Za vrátený tovar k výmene nehradíme dopravné a je nutné si uhradiť aj náklady na dopravu nového tovaru k vám.
-
Vrátený tovar je nutné zasielať bez dobierky a s prideleným kódom, ktorý vám pridelíme a je nutné ním zreteľne označiť vrátenú zásielku.
-
Nový tovar zasielame až po doručení a kontrole vráteného tovaru.
Pravidlá vrátenia pre koncových zákazníkov:
-
Zákazník nenakupující na IČO môže vrátiť tovar bez udania dôvodu v lehote 14 dní.
-
O vrátenie tovaru je nutné požiadať písomne a to vyplnením online reklamačného formulára.
-
Po uplynutí zákonnej lehoty možno vrátiť tovar za nasledujúcich nižšie uvedených podmienok:
-
Je možné si vybrať iný/é produkt/y v celkovej cene rovnakej alebo vyššej a doplatiť rozdiel a alebo váš tovar odkúpime naspäť za cenu zníženú o manipulačný poplatok vo výške 15-40% z predajnej ceny. Paušálne percento zahŕňa naše náklady spojené s administratívou, manipuláciou a vrátením vráteného tovaru do predajného stavu. Pričom zakúpený tovar je možné vrátiť najneskôr do 3 mesiacov od dátumu výdaja, nové v neporušenom obale a kryté ochrannou fóliou (platí pre nerezový tovar, ktorý je touto fóliou vybavené od výrobcu)
-
Vrátený tovar musí byť nepoužitý a kompletný.
-
Za vrátený tovar k výmene nehradíme dopravné a je nutné si uhradiť aj náklady na dopravu nového tovaru k vám.
-
Vrátený tovar je nutné zasielať bez dobierky a s prideleným kódom, ktorý vám pridelíme a je nutné ním zreteľne označiť vrátenú zásielku.
-
Nový tovar zasielame až po doručení a kontrole vráteného zboží
Ako postupovať pri realizácii vrátení tovaru?
Vrátenie osobne
-
Produkty, ktoré chcete vrátiť, odporúčame vracať v pôvodnom obale. Musia byť zároveň nepoužitý, nepoškodený, vrátane prípadného príslušenstva a vhodné k ďalšiemu predaju.
-
Spoločne s tovarom si pripravte ešte číslo objednávky alebo faktúru, ktorá sa k nemu vzťahuje a osobne nám ho odovzdajte na našej prevádzke: Vybaveni-hotelu.cz, Za tratí 235, 252 19 Chrášťany, Česká republika.
-
Peniaze vám vrátime v hotovosti na mieste alebo prevodom na váš účet najneskôr do 7 dní.
Výmena poštou alebo iným dopravcom
-
Pre vrátenie poštou alebo iným dopravcom budete potrebovať faktúru, ktorú vložte do balíka spolu s reklamovaným tovarom. Ak faktúru nemáte k dispozícii, bude stačiť balík viditeľne označiť číslom objednávky a my si faktúru vyhľadáme.
-
Produkty odporúčame vracať v pôvodnom obale. Musia byť zároveň nepoužitý, nepoškodený, vrátane prípadného príslušenstva a vhodné k ďalšiemu predaju.
-
Zásielku starostlivo zabaľte, aby nedošlo počas dopravy k jej poškodeniu a odošlite na adresu: Vybaveni-hotelu.cz, Za tratí 235, 252 19 Chrášťany, Česká republika, tel.: 222 264 899
-
Po tom, čo k nám dorazí zásielka s tovarom aj všetky potrebné dokumenty, vám najneskôr do 7 dní vrátime peniaze na váš účet.