Prihlásiť sa cez Facebook
Prihlásiť sa cez Google

Najčastejšie otázky

Cena prepravy sa vypočíta automaticky podľa hmotnosti odosielaného tovaru. Cenu dopravy môžete vidieť na 1. mieste v košíku v časti "Spôsob dopravy", teda pred uzavretím objednávky.

Áno, na odkaze TU máte možnosť si zistiť, kde sa práve vaša zásielka u dopravcu nachádza a kedy tak môžete predpokladať jej doručenie.

Pravidlá sa líšia podľa toho, či ste nákup vykonali na firmu či ako koncový spotrebiteľ.

Vrátenie, výmenu alebo reklamáciu tovaru je potrebné oznámiť vždy písomne.

Môžete e-mailom na našu zákaznícku podporu alebo využiť reklamačného formulára. Ako postupovať nájdete stručne TU.

Ak potrebujete poradiť, zavolajte nám na číslo +421 650 822 049 a pozrieme sa na to.

U nás možno za tovar platiť prevodom na účet, dobírkou v prípade doručenia tovaru dopravcom, v hotovosti či platobnou kartou pri osobnom odbere a alebo online platobnou kartou či prevodom cez platobnú bránu.

Skladom u dodávateľa = tovaru je bežne dostupné u nášho dodávateľa. Dodacia doba je teda v poriadku dní, nie týždňov. Presný termín Vám radi oznámime na vyžiadanie vopred či automaticky po e-mailovom potvrdenie Vašej objednávky spolu s informáciami k platbe.

Skladom - expedujeme ihneď! = Tovar máme na našom sklade a odosielame ho najneskôr do 2. pracovného dňa. Pri objednaní do 10 hod, tovar expedujeme ešte v ten istý deň. Uvedený počet kusov je online informácie o stave zásob daného tovaru na našom sklade.

1 - 2 týždne = jedná sa o časové obdobie, ktoré predpokladá dostupnosť tovaru u nášho dodávateľa. Presný termín Vám radi oznámime na vyžiadanie vopred či automaticky po e-mailovom potvrdenie Vašej objednávky spolu s informáciami k platbe.

Skladom = tovar máme na našom externom sklade a dodacia doba je 2 - 3 pracovné dni.

Zašlite nám e-mailom na zákaznícku podporu svoj dopyt a alebo využite nášho webu, kde každé tovar máte možnosť si pridať do dopytu pomocou tlačidla "Nezáväzne popýtať".

Tu si potom môžete vybrať požadovaný počet kusov k jednotlivým položkám.

Postup ako jednoducho na to nájdete TU.

Na prepravu všetkých zásielok využívame služby prepravcov GLS a TopTrans. Prepravcom GLS štandardne odosielame kusovej balíky menších veľkostí. Prepravcom TopTrans odosielame balíky ak sú ťažšie či rozmernejšie, než povoľuje dopravca GLS.

Šetríme naše lesy a faktúry posielame len elektronicky.

Ak sa k vám faktúra nedostane a skončí niekde v spame, pošlite nám e-mail alebo zavolajte na zákaznícku podporu a my vám hneď pošleme faktúru.

Ak ste registrovaným používateľom, môžete sa prihlásiť do svojho účtu a navštíviť časť "História mojich objednávok a podrobnosti", aby ste skontrolovali stav svojej objednávky.

Ak nie ste registrovaným používateľom, kontaktujte náš tím zákazníckej podpory a my sa na to s vami radi pozrieme.

V záujme urýchlenia dodania tovaru sa niekedy stáva, že objednávku rozdelíme na niekoľko zásielok. Tým sa nezvyšuje cena prepravy. Náklady na odoslanie tovaru viacerými zásielkami znášame my.

Informáciu o rozdelení objednávky na viacero zásielok vám zašleme vopred e-mailom.

Ak sa vaša objednávka vybavuje z viacerých skladov, tak sme pre urýchlenie doby dodania odoslali tovar osobitne z každého skladu priamo k vám.

Vaša objednávka je teda rozdelená do viacerých zásielok. O tejto skutočnosti sme vám e-mailom napísali. Aj ten najdokonalejší systém však môže byť niekedy ovplyvnený rôznymi faktormi, ako je napríklad SPAM či ľudský faktor.

Ak bude čokoľvek chýbať, neváhajte a dajte nám to vedieť na našu zákaznícku podporu.

Ďalším spôsobom, ako ušetriť, sú zľavové kupóny. Každý mesiac vám budeme priamo do schránky posielať zľavové kupóny, ktoré vám pomôžu ušetriť na produktoch, ktoré máte najradšej.

Zľavové kupóny si môžete prihlásiť TU.

Každý týždeň pre vás aktualizujeme túto ponuku zľavových kupónov, ktoré nájdete v detailoch produktu.

check Produkt bol pridaný na porovnanie.