Faqs By Objednávky


Môžem svoju objednávku upraviť?

Áno, po vytvorení Vašej objednávky je možné ju upraviť alebo zrušiť. Pokiaľ si prajete upraviť Vašu objednávku, kontaktujte nás čo najskôr.

Zaisťujete aj montáž či inštaláciu zakúpených produktov?

U niektorých výrobkov je potrebné vykonať montáž. Tá síce nie je náročná, ale odporúčame obrátiť sa na odborníkov. V prípade vášho záujmu vám radi montáž zaistíme, kontaktujte našu zákaznícku podporu.

Ako môžem skontrolovať stav svojej objednávky?

Ak ste registrovaným užívateľom, môžete sa prihlásiť k svojmu účtu a navštíviť sekciu "História a detaily mojich objednávok" a skontrolovať stav svojej objednávky. Ak nie ste registrovaný užívateľ, kontaktujte našu zákaznícku podporu.

Ako môžem získať potvrdenie alebo kópiu faktúry k svojej objednávke?

Po odoslaní objednávky z nášho skladu vám bude zaslaná kópia vašej faktúry e-mailom. Pokiaľ Vám faktúra nedorazila, obráťte sa na našej zákaznícku podporu a vyžiadajte si kópiu prostredníctvom e-mailu.

Ako dlho bude trvať, než moja objednávka dorazí?

O predpokladanom termíne dodania objednávky vás budeme informovať v najkratšom možné čase v potvrdení Vašej objednávky. Navyše pred objednaním tovaru je pri každom produkte uvedená predpokladaná dostupnosť.

Potrebujem objednávku do určitého dátumu. Ako si môžem byť istý, že je na sklade?

Skladové položky sa obvykle dodávajú do 2-3 pracovných dní. Pri dodávkach tovaru od výrobcu sú odhadované doby spracovania uvedené na stránke produktu. Ak potrebujete objednávku dodať do určitého dátumu, neváhajte nás kontaktovať pred vykonaním objednávky a my vám radi skontrolujeme dostupnosť.

Existuje požiadavka na minimálnu hodnotu objednávky pre nákup z vášho webu?

Pre nákup z nášho webu nie je vyžadovaný žiadny požiadavka na minimálnu hodnotu objednávky. Prijímame všetky objednávky veľké i malé!

Príde celá moja objednávka v jednej zásielke?

Z dôvodu urýchlenia dodania objednaného tovaru sa niekedy stáva, že vaši objednávku rozdelíme do viacerých prepráv. Cena prepravy sa tým pre vás nemení. Náklady na zaslanie tovaru viac prepravou hradíme my. O skutočnosti, že bude vaša objednávka rozdelená do viacerých prepráv vás budeme vopred informovať e-mailom.

Prijímate objednávky telefonicky?

Telefonicky si môžu u nás objednať tovar pravidelní zákazníci. Ak ste náš nový zákazník vašu telefonickú objednávku tiež radi prijmeme, ako zatiaľ však nezáväznú objednávku, ktorú následne odošleme k vášmu odsúhlasenie e-mailom vrátane potvrdenia fakturačných údajov.

Ako môžem vytvoriť objednávku?

Spôsobov ako si u nás tovar objednať je viac. Preveďte objednávku cez nákupný košík, ktorý vás jednoducho krok za krokom navedie a alebo nám pošlite e-mail, o čo by ste mali záujem. Ak si prajete objednať väčšie množstvo, využite online možnosti dopytu u každého produktu. My vám obratom zašleme cenovú ponuku cez ktorú je možné si po odsúhlasení tovar objednať. Prajete si objednať tovar po telefóne? Aj to je možné.

check Produkt bol pridaný na porovnanie.