Faqs By Reklamácie a vrátenie


Ako môžem vrátiť, vymeniť či reklamovať tovar?

Pravidlá sa líšia podľa toho, či ste nákup vykonali na firmu či ako koncový spotrebiteľ. Vrátenie, výmenu alebo reklamáciu tovaru je potrebné oznámiť vždy písomne. Môžete e-mailom na našu zákaznícku podporu alebo využiť reklamačného formulára. Ako postupovať nájdete stručne TU. Ak potrebujete poradiť, zavolajte nám na číslo +421 650 822 049 a pozrieme sa na to.

Môžem vrátiť spotrebný materiál?

Štandardne je k vrátenie tovaru potreba, aby tovar bol nepoužitý a v originálnom obale. Ak tomu tak už nie je, kontaktujte našu zákaznícku podporu a my sa pre vás pokúsime nájsť to najlepšie riešenie.

Chýbali mi v zásielke niektoré položky. Čo mám robiť?

Ak sa vaša objednávka vybavuje z viacerých skladov, tak sme pre urýchlenie doby dodania odoslali tovar osobitne z každého skladu priamo k vám. Vaša objednávka je teda rozdelená do viacerých zásielok. O tejto skutočnosti sme vám e-mailom napísali. Aj ten najdokonalejší systém však môže byť niekedy ovplyvnený rôznymi faktormi, ako je napríklad SPAM či ľudský faktor. Ak bude čokoľvek chýbať, neváhajte a dajte nám to vedieť na našu zákaznícku podporu.

Dostal som poškodenú zásielku. Čo s tým?

Môže sa stať, že práve vám bol doručený tovar poškodený dopravou. Prosím neotáľajte a bezodkladne nám dajte túto skutočnosť vedieť, ako presne na to sa dozviete TU. Ak potrebujete s čímkoľvek poradiť obráťte sa pokojne na našu zákaznícku podporu.

Dostal som tovar, ktorý sa líši od toho, čo som si objednal. Čo mám robiť?

Ak sa domnievate, že ste dostali nesprávny produkt, uschovajte prosím nepoužitý tovar v pôvodnom obale a obráťte sa na našu zákaznícku podporu. Budú s vami spolupracovať, aby ste obdržali správny tovar a alebo Vám vrátili platbu. Môžeme požadovať obrázok nesprávneho produktu, ktorý ste dostali. Dopravu nesprávne dodaného tovaru zabezpečíme my na naše náklady.

Čo znamená reklamácia výmenou?

Nevybavujeme reklamáciu celých 30 dní, ale snažíme sa ju vyriešiť čo najskôr a vadný tovar obratom vymeniť zapožičaním zadarmo náhradného el. spotrebiča po dobu reklamácie. Pri prevzatí náhradného spotrebiča uhradíte iba vratnú kauciu a dopravné. Viac sa dozviete TU.

check Produkt bol pridaný na porovnanie.