Faqs By Doprava


Koľko ma bude stáť doprava?

Cena dopravy sa vypočítava automaticky podľa váhy odosielaného tovaru. Cenu dopravy môžete vidieť v nákupnom košíku v kroku "Doprava a platba", to znamená, ešte pred jej uzatvorením.

Môžem si osobne objednávku vyzdvihnúť?

Áno, ponúkame možnosť osobného vyzdvihnutia objednaného tovaru a to zadarmo. Osobný odber si môžete vybrať v nákupnom košíku v časti "Doprava a platba"

Môžem sledovať svoju zásielku?

Áno, na odkaze TU máte možnosť si zistiť, kde sa práve vaša zásielka u dopravcu nachádza a kedy tak môžete predpokladať jej doručenie.

Môže byť moja objednávka doručená v určitom čase?

Prepravca rozváža zásielky podľa presne stanového plánu a kvôli tomu nie sme schopní ovplyvniť presný čas doručenia. Ak nutne potrebujete zásielku doručiť v presný termín, kontaktuje našu zákaznícku podporu a my sa pre Vás pokúsime nájsť riešenie.

Môžem si nechať zaslať tovar na viac adries?

Áno, je to možné. Stačí kontaktovať našu zákaznícku podporu a ona pre Vás zariadi odoslanie tovaru presne podľa Vašich požiadaviek. Cena prepravy sa kalkuluje individuálne.

Zasielate tovar do zahraničia?

Áno, doprava do ostatných krajín je zaistená individuálne na základe dohody so zákazníkom. Stačí kontaktovať našu zákaznícku podporu a ona pre vás zariadi odoslanie tovaru presne podľa vašich požiadaviek. Cena prepravy sa kalkuluje individuálne.

Aké spôsoby prepravy používate?

Na prepravu všetkých zásielok využívame služby prepravcov DPD (skôr Geis SK) a TopTrans. Prepravcom DPD (skôr Geis SK) štandardne odosielame kusovej balíky menších veľkostí. Prepravcom TopTrans odosielame balíky, ak ich je viac ako jeden a alebo ak sú ťažšie či rozmernejšie, než povoľuje dopravcu DPD (skôr Geis SK).

Za ako dlho môžem očakávať zásielku?

Naši dopravcovia štandardne doručujú zásielku v priebehu 2 pracovných dní od expedície tovaru. V závislosti od vyťaženosti dopravcov sa však môže doručenie pretiahnuť na tri dni. O termíne expedície Vás budeme vopred informovať a zároveň Vám odošleme potvrdzovací e-mail aj presne v deň expedície.

Prečo nepoužívate službu Slovenskej pošty (SP)?

Kvalita doručovanie našich zásielok SP bohužiaľ nezodpovedala našim predstavám o kvalitnej doprave a pôsobila problémy našim zákazníkom. Preto sme spoluprácu s SP ukončili.

Kedy v priebehu dňa moja tovar dorazí?

Dopravné spoločnosti doručujú tovar spravidla dopoludnia, na túto skutočnosť ste daný deň rozvozu upozornený e-mailom a SMS, kde je uvedený aj kontakt na vodiča a je možné sa dohovoriť na čase doručenia alebo jeho zmene.

Do kedy musím objednať, aby som mal tovar pozajtra?

V prípade zaslania Vašej objednávky do 10 hodín a to u tovaru s uvedením dostupnosti "Skladom - posielame hneď!", Bude vám zásielka doručená dopravnou spoločnosťou do dvoch až troch dní podľa vášho bydliska.

Faktúra nebola v zásielke. Kde ju nájdem?

To preto, že šetríme naše lesy a faktúry zasielame len elektronicky, ale chápeme, že aj takto sa k vám nemusela dostať a mohla byť vyhodnotená ako SPAM. Napíšte nám alebo zatelefonujte na zákaznícku podporu, pošleme vám faktúru obratom.

Môžem si pre objednávku poslať vlastného prepravcu?

Vlastného prepravcu si môžete poslať. Stačí pri objednávke zvoliť osobný odber a napísať nám, kto si za Vás tovar z Vašej objednávky vyzdvihne. Platba je možná prevodom alebo v hotovosti alebo platobnou kartou potom u nás pri vyzdvihnutí tovaru.

check Produkt bol pridaný na porovnanie.