1) PREPRAVNÉ SPOLOČNOSTI 

  • Na prepravu tovaru používame služieb prepravných spoločností DPD (skôr Geis SK) a TOPTRANS. Vyhradzujeme si právo meniť spôsob prepravy vzhľadom na objednané množstvo a charakter tovaru.

  • O zvolenom prepravcovi ja zákazník informovaný odkazom na sledovanie zásielky, ktorý je zasielaný e-mailom spolu s informáciou o odoslaní zásielky a daňovým dokladom.

  • Pri oboch prepravných spoločností je možné pri prevzatí zásielky platiť vodiči v hotovosti či platobnou kartou.

  • Dopravca tovar doručí a v prípade vašej neprítomnosti opakovane doručuje až 2 x po telefonickom dohovore. Dopravná spoločnosť vždy avizuje doručenie tiež e-mailom a SMS s kontaktom na vodiča v deň dodania. Dopravca odovzdáva zásielku u prvých vstupných dverí. V prípade výnosu je služba spoplatnená a je nutné ju dojednať pri objednávke tovaru.

  • Doručenie zásielky je možné kamkoľvek po Českej republike v pracovné dni do 24 hodín od naloženia a na Slovensko v pracovné dni do 48 hodín od naloženia. 

  • Doprava do ostatných krajín je zaistená individuálne na základe dohody so zákazníkom.

  • Pri nákupe tovaru sa vyššie ceny dopravy odvíja od súčtu reálnych hmotností objednaného tovaru. Táto cena je zobrazená v objednávke ešte pred jej uzatvorením.


Cenník dopravy po SR prepravnou službou DPD (skôr Geis SK) a TopTrans 


Váhový rozsah

Cena dopravy s DPH
0,1 - 5 kg 10 €
5,1 - 15 kg 20 €
15,1 - 30 kg 30 €
30,1 - 50 kg 42 €
50,1 - 75 kg 54 €
75,1 - 100 kg 65 €
100,1 - 150 kg 90 €
150,1 - 200 kg 110 €
201,1 - 300 kg 140 €
300,1 - 400 kg 170 €
400,1 - 500 kg 200 €
500,1 - 700 kg 250 €
700,1 - 1000 kg 310 €
1000,1 - 5000 kg 400 €


V prípade dobierky je k cene dopravy pripočítané aj doběrečné 1,6 € s DPH.

Upozornenie - pri preberaní zásielky dbajte prosím nasledujúce pokyny:

Venujte mimoriadnu pozornosť vonkajšku balenia. Tzn. povrchu kartónu, ochranné páske a všetkým, i drobným porušením a trhlinám, obzvlášť potom prierazom kartónu a deformáciám rohu balíka. Tieto príznaky môžu znamenať neopatrné zaobchádzanie s balíkom počas prepravy a tým aj možný vznik škody na tovare vo vnútri balenia. Ak narazíte pri kontrole na akýkoľvek spomínaný či podobný ukazovateľ toho, že došlo k neoprávnenému vniknutiu do zásielky, či možnému poškodeniu počas prepravy, oznámte túto skutočnosť pred potvrdením prepravného listu vodiči. Trvajte na spísanie reklamačného protokolu, event. potvrdenom záznamu o stave v akom bol balík doručený a o prípadných ďalších poškodeniach. Týmto konaním zaistíte ľahšie riešenie prípadné neskoršie reklamácie a minimalizujete vznik možných škôd.



OTÁZKY A ODPOVEDE K DOPRAVE

Prečo nepoužívate službu Slovenskej pošty (SP)?

Kvalita doručovanie našich zásielok SP bohužiaľ nezodpovedala našim predstavám o kvalitnej doprave a pôsobila problémy našim zákazníkom. Preto sme spoluprácu s SP ukončili.

Aké spôsoby prepravy používate?

Na prepravu všetkých zásielok využívame služby prepravcov DPD (skôr Geis SK) a TopTrans. Prepravcom DPD (skôr Geis SK) štandardne odosielame kusovej balíky menších veľkostí. Prepravcom TopTrans odosielame balíky, ak ich je viac ako jeden a alebo ak sú ťažšie či rozmernejšie, než povoľuje dopravcu DPD (skôr Geis SK). 

Kedy v priebehu dňa moja tovar dorazí?

Dopravné spoločnosti doručujú tovar spravidla dopoludnia, na túto skutočnosť ste daný deň rozvozu upozornený e-mailom a SMS, kde je uvedený aj kontakt na vodiča a je možné sa dohovoriť na čase doručenia alebo jeho zmene.

Môžem požiadať, aby bola moja objednávka doručená v nejakom určitom čase?

Prepravca rozváža zásielky podľa presne stanového plánu a kvôli tomu nie sme schopní ovplyvniť presný čas doručenia. Ak nutne potrebujete zásielku doručiť v presný termín, kontaktujte našu zákaznícku podporu a my sa pre vás pokúsime nájsť riešenie.

Za ako dlho môžem očakávať zásielku?

Naši dopravcovia štandardne doručujú zásielku nasledujúci pracovný deň od expedície tovaru. V závislosti od vyťaženosti dopravcov sa však môže doručenie pretiahnuť na dva až tri dni. O termíne expedície vás informujeme a zároveň vždy odosielame potvrdzovací e-mail presne v deň expedície. 

Do kedy musím objednať tovar, aby mi došlo nasledujúci deň?

V prípade zaslania objednávky do 10 hodín u tovaru s uvedením tejto dostupnosti "Skladom - expedujeme hneď!", Bude vaša zásielka doručená dopravnou spoločnosťou nasledujúci pracovný deň.

Koľko ma bude stáť doprava?

Cena dopravy sa vypočítava automaticky podľa váhy odosielaného tovaru. Cenu dopravy môžete vidieť v nákupnom košíku v kroku "Doprava a platba", to znamená, ešte pred jej uzatvorením.

Môžem si pre objednávku poslať vlastného prepravcu?

Vlastného prepravcu si môžete poslať. Stačí pri objednávke zvoliť osobný odber a napísať nám, kto si za Vás tovar z Vašej objednávky vyzdvihne. Platba je možná prevodom alebo v hotovosti alebo platobnou kartou potom u nás pri vyzdvihnutí tovaru.

Môžem si nechať zaslať tovar na viac adries?

Áno, je to možné. Stačí kontaktovať našu zákaznícku podporu a ona pre vás zariadi odoslanie tovaru presne podľa vašich požiadaviek. Cena prepravy sa kalkuluje individuálne.

Zasielate tovar do zahraničia?

Áno, doprava do ostatných krajín je zaistená individuálne na základe dohody so zákazníkom. Stačí kontaktovať našu zákaznícku podporu a ona pre vás zariadi odoslanie tovaru presne podľa vašich požiadaviek. Cena prepravy sa kalkuluje individuálne.

Doručované tovar bol poškodený. Čo mám robiť?

Ak je niektorá časť vašej objednávky poškodená alebo chýba, kontaktujte do jedného pracovného dňa od prijatia objednávky našu zákaznícku podporu, aby sme pre vás našli riešenie.

Ak je niektorý tovar alebo obal poškodený alebo chýba alebo ak máte akékoľvek pochybnosti o možnom poškodení, je nutné urobiť nasledovné:

  1. Pred podpisom si to jasne poznačte na potvrdenie o doručení
  2. Uschovajte si kópiu potvrdenia o doručení
  3. Kontaktujte nás do 1 pracovného dňa
  4. Poškodené obalové materiály uschovajte pre kontrolu
  5. Snímajte fotografie poškodených predmetov a obalov
check Produkt bol pridaný na porovnanie.