Objavili ste na tovare nejakú vadu? Okrem zákonnej záručnej doby u nás môžete reklamovať veľa tovaru aj neskôr, vďaka predĺženej záruke 3, 5 a 10 rokov, ktorú ponúkame našim zákazníkom zadarmo. 


Zákonná záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru a prípadne sa predlžuje o dobu, kedy je tovar v záručnej oprave. V prípade výmeny tovaru za nový (v záručnej dobe), začína plynúť nová záruka.

Reklamáciu nie je možné uplatniť v týchto prípadoch:

  1. Vypršala u reklamovaného tovaru záručná doba pred dňom uplatnenia reklamácie.

  2. Pri nevhodnom užívania výrobku alebo nedodržania stanovených pokynov výrobcom či dodávateľom.

  3. Pri neodbornej inštalácii, manipuláciu alebo zanedbaním starostlivosti o tovar - inštalácii smie vykonávať osoba na to spôsobilá a preškolená.

  4. Ak je tovar poškodený živlami.

Pravidlá reklamácia pre firemných zákazníkov (nákup na IČO):

  1. Zákazník nakupujúci na IČO má podľa zákona nárok na záručnú lehotu 12 mesiacov. V prípade našej predĺženej záruky potom platí uvedená záruka u produktu v dĺžke, 3, 5 alebo 10 rokov, ktorú zadarmo u veľa produktov ponúkame.

  2. Reklamovať tovar je možné písomne a to zaslaním vyplneného online reklamačného formulára

  3. Za vrátený tovar k reklamácii nehradíme dopravné. 

  4. Reklamovaný tovar je nutné zasielať bez dobierky a s kódom, ktorý vám pridelíme a je nutné ním zreteľne označiť vrátenú zásielku.

Pravidlá reklamácie pre koncových zákazníkov:

Zákazník nenakupující na IČO má podľa zákona nárok na záručnú lehotu 24 mesiacov. V prípade našej predĺženej záruky potom platí uvedená záruka u produktu v dĺžke, 3, 5 alebo 10 rokov, ktorú zadarmo u veľa produktov ponúkame.

  1. Reklamovať tovar je možné písomne a to zaslaním vyplneného online reklamačného formulára

  2. Za vrátený tovar k reklamácii nehradíme dopravné. 

  3. Reklamovaný tovar je nutné zasielať bez dobierky a s kódom, ktorý vám pridelíme a je nutné ním zreteľne označiť vrátenú zásielku.

Ako postupovať pri realizácii vrátení tovaru?

Reklamácia osobne

  1. Zakúpený tovar je možné reklamovať osobne na na našej prevádzke: Vybaveni-hotelu.cz, Za tratí 235, 252 19 Chrášťany, Česká republika.

  2. Spoločne s tovarom si pripravte ešte číslo objednávky alebo faktúru, ktorá sa k nemu vzťahuje.

  3. Najdlhšie do 30 dní vás budeme písomne emailom informovať o vyhodnotení reklamácie a ďalších krokoch. Väčšinou sa však snažíme reklamáciu vyriešiť obratom tak, aby ste nemuseli čakať na celú zákonnú lehotu.


Reklamácia poštou

  1. Pre reklamáciu poštou budete potrebovať faktúru, ktorú vložte do balíka spolu s reklamovaným tovarom. Ak faktúru nemáte k dispozícii, bude stačiť balík viditeľne označiť číslom objednávky a my si faktúru vyhľadáme.

  2. Zásielku starostlivo zabaľte, aby nedošlo počas dopravy k jej ďalšiemu poškodeniu.

  3. V prípade "spotrebiteľa" a v záručnej lehote (netýka sa predĺženej záruky) nám nahláste, že je zásielka pripravená na vyzdvihnutie. Neplatíte žiadnu spätnú dopravu, tovar si sami odvezieme.

  4. V ostatných prípadoch nám starostlivo zabalenú a označenú zásielku, aby nedošlo počas dopravy k jej poškodeniu, odošlite na adresu: Vybaveni-hotelu.cz, Za tratí 235, 252 19  Chrášťany, Česká republika.

  5. Najdlhšie do 30 dní vás budeme písomne emailom informovať o vyhodnotení reklamácie a ďalších krokoch. Väčšinou sa však snažíme reklamáciu vyriešiť obratom tak, aby ste nemuseli čakať na celú zákonnú lehotu.



>> ONLINE REKLAMAČNÝ FORMULÁR <<

check Produkt bol pridaný na porovnanie.