1) Ako zistím stav svojej objednávky?

O stave Vašej objednávky Vás budeme automaticky priebežne informovať na e-mail zadaný vo Vašej objednávke a alebo tiež môžete po prihlásení na Váš účet na stránkach www.vybavenie-hotelov.sk navštíviť sekciu "histórie objednávok".

2) Ako spoznám, že si môžem vyzdvihnúť objednaný tovar?

Akonáhle budeme mať pre Vás tovar pripravený, budeme Vás informovať pomocou sms správy a e-mailom.


3
) Ako dlho budem mať u Vás rezervovaný tovar?

Objednaný tovar je u nás štandardne rezervovaný po dobu 14 tich pracovných dní od výzvy k odberu tovaru. V prípade nutnosti predĺžiť túto lehotu nás kontaktujte na maili info@vybavenie-hotelov.sk.

4) Ako zistím predpokladaný termín dodania tovaru s dostupnosťou "skladom u výrobcu"?

Presný termín dodania u týchto výrobkov nie je možné jednoducho nastaviť tak aby bol vždy presný. V prípade Vášho záujmu o niektorú z položiek s takto označenú dostupnosťou nás neváhajte kontaktovať a my Vám obratom zistíme presný termín dodania v danú dobu.

5) Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, v prípade že ste tovar zakúpili ako fyzická osoba, môžete tovar do 14 dní vrátiť bez udania dôvodov od zakúpenia. Vrátenie tovaru nesmie byť nijako poškodený a ani na ňom nesmú byť akékoľvek známky používania. Vrátenie tovaru bez udania dôvodov v 14 dennej lehote od zakúpenia sa nevzťahuje na prípady kedy tovar bol zakúpený právnickou osobou.

6) Ako mám postupovať v prípade reklamácie?

V prípade, že dodaný tovar nefunguje celkom správne informujte nás o stave na e-maile info@vybavenie-hotelov.sk. My Vás potom budeme informovať o odporúčanom postupe k čo nejrychlešímu vybavenie reklamácie. Podrobný postup vybavenia reklamácie si môžete prečítať TU.

7) Kam môžem zaslať reklamovať tovar?

Reklamovaný tovar nám prosím zašlite na adresu Oxygenic s.r.o., BPP Chrášťany, Za Tratí 235, 252 19 Chrášťany, Česká republika. V niektorých prípadoch je pre rýchlejšie vybavenie reklamácie vhodné zaslať reklamovaný tovar rovno do servisného strediska. Preto odporúčame pred odoslaním reklamovaného tovaru nás kontaktovať na e-maile info@vybavenie-hotelov.sk. My Vás potom budeme informovať o odporúčanom postupe k čo najrýchlejšiemu vybavenie reklamácie. Viď. predchádzajúci bod častých otázok č.6

8) Čo musím dodať k zdarnému vybavenie reklamácie?

K zdarnému vybavenie reklamácie je nám nutné zaslať kompletný reklamovaný tovar spolu s kópiou dokladu o kúpe. Je vhodné boží zaslať v originálnom obale alebo obale vhodné na prepravu. Za prípadné mechanické poškodenie pred prijatím tovaru neručíme. K reklamovanému tovaru je tiež vhodné pridať sprievodný list kde bude popísaná závada.

9) Aká je lehota na vybavenie reklamácie?

Lehota na vybavenie reklamácie je podľa zákona č. 634/1992 Zb. tridsaťdňovej. Avšak vždy sa snažíme prípadnú reklamáciu vybaviť v čo najkratšom termíne.

check Produkt bol pridaný na porovnanie.