Objavili ste na tovare nejakú vadu? Okrem zákonnej záručnej doby u nás môžete reklamovať veľa tovaru aj neskôr, vďaka predĺženej záruke 3, 5 a 10 rokov, ktorú ponúkame našim zákazníkom zadarmo.
Zákonná záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru a prípadne sa predlžuje o dobu, kedy je tovar v záručnej oprave. V prípade výmeny tovaru za nový (v záručnej dobe), začína plynúť nová záruka.
Reklamáciu nie je možné uplatniť v týchto prípadoch:
-
Vypršala u reklamovaného tovaru záručná doba pred dňom uplatnenia reklamácie.
-
Pri nevhodnom užívania výrobku alebo nedodržania stanovených pokynov výrobcom či dodávateľom.
-
Pri neodbornej inštalácii, manipuláciu alebo zanedbaním starostlivosti o tovar - inštalácii smie vykonávať osoba na to spôsobilá a preškolená.
-
Ak je tovar poškodený živlami.
Pravidlá reklamácia pre firemných zákazníkov (nákup na IČO):
-
Zákazník nakupujúci na IČO má podľa zákona nárok na záručnú lehotu 12 mesiacov. V prípade našej predĺženej záruky potom platí uvedená záruka u produktu v dĺžke, 3, 5 alebo 10 rokov, ktorú zadarmo u veľa produktov ponúkame.
-
Reklamovať tovar je možné písomne a to zaslaním vyplneného online reklamačného formulára.
-
Za vrátený tovar k reklamácii nehradíme dopravné.
-
Reklamovaný tovar je nutné zasielať bez dobierky a s kódom, ktorý vám pridelíme a je nutné ním zreteľne označiť vrátenú zásielku.
Pravidlá reklamácie pre koncových zákazníkov:
Zákazník nenakupující na IČO má podľa zákona nárok na záručnú lehotu 24 mesiacov. V prípade našej predĺženej záruky potom platí uvedená záruka u produktu v dĺžke, 3, 5 alebo 10 rokov, ktorú zadarmo u veľa produktov ponúkame.
-
Reklamovať tovar je možné písomne a to zaslaním vyplneného online reklamačného formulára.
-
Za vrátený tovar k reklamácii nehradíme dopravné.
-
Reklamovaný tovar je nutné zasielať bez dobierky a s kódom, ktorý vám pridelíme a je nutné ním zreteľne označiť vrátenú zásielku.
Ako postupovať pri realizácii vrátení tovaru?
Reklamácia osobne
-
Zakúpený tovar je možné reklamovať osobne na na našej prevádzke: Vybaveni-hotelu.cz, Za tratí 235, 252 19 Chrášťany, Česká republika.
-
Spoločne s tovarom si pripravte ešte číslo objednávky alebo faktúru, ktorá sa k nemu vzťahuje.
-
Najdlhšie do 30 dní vás budeme písomne emailom informovať o vyhodnotení reklamácie a ďalších krokoch. Väčšinou sa však snažíme reklamáciu vyriešiť obratom tak, aby ste nemuseli čakať na celú zákonnú lehotu.
Reklamácia poštou
-
Pre reklamáciu poštou budete potrebovať faktúru, ktorú vložte do balíka spolu s reklamovaným tovarom. Ak faktúru nemáte k dispozícii, bude stačiť balík viditeľne označiť číslom objednávky a my si faktúru vyhľadáme.
-
Zásielku starostlivo zabaľte, aby nedošlo počas dopravy k jej ďalšiemu poškodeniu.
-
V prípade "spotrebiteľa" a v záručnej lehote (netýka sa predĺženej záruky) nám nahláste, že je zásielka pripravená na vyzdvihnutie. Neplatíte žiadnu spätnú dopravu, tovar si sami odvezieme.
-
V ostatných prípadoch nám starostlivo zabalenú a označenú zásielku, aby nedošlo počas dopravy k jej poškodeniu, odošlite na adresu: Vybaveni-hotelu.cz, Za tratí 235, 252 19 Chrášťany, Česká republika.
-
Najdlhšie do 30 dní vás budeme písomne emailom informovať o vyhodnotení reklamácie a ďalších krokoch. Väčšinou sa však snažíme reklamáciu vyriešiť obratom tak, aby ste nemuseli čakať na celú zákonnú lehotu.