Čo robiť, ak ste si kúpili niečo čo je funkčné, ale nevyhovuje vám to, teda nejde o reklamáciu, alebo ste si to jednoducho rozmysleli? 


Pravidlá výmeny pre firemných zákazníkov (nákup na IČO):

  1. Zákazník nakupujúci na IČO nemá zo zákona právo na automatickú výmenu či vrátenie tovaru.

  2. Aj napriek tomu, že pri tomto druhu nákupe nemáte zo zákona nárok na výmenu tovaru, tak my vám výmenu umožníme a môžete o nej písomne v lehote 14 dní požiadať vyplnením online reklamačného formulára

  3. Okamžitá výmena je možná len pri tovare s označením "Skladom - expedujeme hneď". Výmena ostatného tovaru bude individuálne posúdená podľa toho, či bol tovar objednaný na zákazku, v akom množstve, o aký druh tovaru sa jedná atď. 

  4. Peniaze nevraciame, je však možné si vybrať iný/é produkt/y, ktorý musí mať pri sebe označenie "Skladom - expedujeme ihneď!", v celkovej cene rovnakej alebo vyššej a doplatiť rozdiel. Alebo váš tovar odkúpime naspäť za cenu zníženú o manipulačný poplatok vo výške 20% z predajnej ceny. 

  5. Vrátený tovar musí byť nepoužitý a kompletný.

  6. Za vrátený tovar k výmene nehradíme dopravné a je nutné si uhradiť aj náklady na dopravu nového tovaru k vám.

  7. Vrátený tovar je nutné zasielať bez dobierky a s prideleným kódom, ktorý vám pridelíme a je nutné ním zreteľne označiť vrátenú zásielku.

  8. Nový tovar zasielame až po doručení a kontrole vráteného tovaru.

Pravidlá výmeny pre koncových zákazníkov:

  1. Zákazník nenakupující na IČO môže vrátiť tovar bez udania dôvodu v lehote 14 dní.

  2. O výmenu tovaru je nutné požiadať písomne a to vyplnením online reklamačného formulára

  3. Po uplynutí zákonnej lehoty možno vymeniť tovar za nasledujúcich nižšie uvedených podmienok:

  • Je možné si vybrať iný/é produkt/y, ktorý musí mať pri sebe označenie "Skladom - expedujeme ihneď!", v celkovej cene rovnakej alebo vyššej a doplatiť rozdiel. Alebo váš tovar odkúpime naspäť za cenu zníženú o manipulačný poplatok vo výške 20% z predajnej ceny.

  • Vrátený tovar musí byť nepoužitý a kompletný.

  • Za vrátený tovar k výmene nehradíme dopravné a je nutné si uhradiť aj náklady na dopravu nového tovaru k vám.

  • Vrátený tovar je nutné zasielať bez dobierky a s prideleným kódom, ktorý vám pridelíme a je nutné ním zreteľne označiť vrátenú zásielku.

  • Nový tovar zasielame až po doručení a kontrole vráteného tovaru.

Ako postupovať pri realizácii výmeny tovaru?

Výmena osobne

  1. Produkty, ktoré chcete vrátiť, odporúčame vracať v pôvodnom obale. Musia byť zároveň nepoužitý, nepoškodený, vrátane prípadného príslušenstva a vhodné k ďalšiemu predaju.

  2. Spoločne s tovarom si pripravte ešte číslo objednávky alebo faktúru, ktorá sa k nemu vzťahuje a osobne nám ho odovzdajte na našej prevádzke: Vybaveni-hotelu.cz, Za tratí 235, 252 19  Chrášťany, Česká republika

  3. Pokiaľ si vyberiete drahší produkt, rozdiel medzi cenami možno u nás doplatiť kartou alebo v hotovosti.


Výmena poštou

  1. Pre vrátenie poštou budete potrebovať faktúru, ktorú vložte do balíka spolu s reklamovaným tovarom. Ak faktúru nemáte k dispozícii, bude stačiť balík viditeľne označiť číslom objednávky a my si faktúru vyhľadáme.

  2. Produkty odporúčame vracať v pôvodnom obale. Musia byť zároveň nepoužitý, nepoškodený, vrátane prípadného príslušenstva a vhodné k ďalšiemu predaju.

  3. Zásielku starostlivo zabaľte, aby nedošlo počas dopravy k jej poškodeniu.

  4. V prípade "spotrebiteľa" a v zákonnej 14 dňovej lehote nám nahláste, že je zásielka pripravená na vyzdvihnutie. Neplatíte žiadnu spätnú dopravu, tovar si sami odvezieme.

  5. V ostatných prípadoch nám starostlivo zabalenú a označenú zásielku, aby nedošlo počas dopravy k jej poškodeniu, odošlite na adresu: Vybaveni-hotelu.cz, Za tratí 235, 252 19  Chrášťany, Česká republika

  6. Pokiaľ sa jedná o prvú "spotrebiteľskú" výmenu produktu, zašleme vám nový požadovaný tovar a uhradíme jeho dopravu. Ak by sa jednalo o ďalšie výmeny z totožného nákupu, budeme už poštovné aj balné účtovať.

  7. Doba vybavenia výmeny u produktov, ktoré máme štandardne skladom trvá spravidla 3-4 pracovné dni. O dátume vybavení výmeny u ostatných produktov vás budeme čo najskôr informovať po preverení jeho aktuálnej dostupnosti. 



>> ONLINE REKLAMAČNÝ FORMULÁR <<

check Produkt bol pridaný na porovnanie.